Üzletszabályzat

1. Adataink

Üzemeltető:

ERICSON LABORATOIRE PARIS (ERTÉ Bt.)
H-2800 Tatabánya, Fő tér 18/E
Adószám: 23640896-2-11
Cégjegyzékszám: 11-06-002573
Ügyfélszolgálat: info@ericsonkozmetikumok.hu

Szállítás:

Foxpost – www.foxpost.hu
MPL – www.posta.hu

2. Böngészés a Webáruházban

Webáruházunkban szabadon nézelődhetsz és válogathatsz a termékeink között.

A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék ára magyar forintban (HUF) értendő és tartalmazza az ÁFA összegét. Ezek az árak nem minden esetben foglalják magukba a szállítási költséget.

3. Regisztráció

A webáruházunkban történő vásárláshoz regisztrálnod kell. A regisztráció során a következő adatokat kell megadnod:

  • Vezeték és keresztnév
  • Létező e-mail cím mert erre a címre küldjük el a regisztráció érvényesítéséhez szükséges ellenőrző levelet, valamint bármilyen egyéb tájékoztató levelet is
  • Pontos cím (Irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó)
  • Telefonszám, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelést követően szükség esetén el tud érni.
  • Szállítási cím (ha a lakcímtől eltér)
  • Egyéb adatok
  • A regisztráció feltétele a hírlevél fogadásához való hozzájárulás. Leiratkozni a kiküldött hírlevelek alján lévő linken lehet.

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldjük az ellenőrző levelet. Az abban lévő linkre kattintva válik véglegessé a regisztráció. A jobb felső belépés mezőben az e-mail cím és a jelszó megadásával, a nyílra kattintva, mint Vásárló léphetsz be webáruházi rendszerünkbe.

Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető Személyes oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni, látják bevásárlókosarukat stb. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdés lenne, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben. (info@ericsonkozmetikumok.hu)

4. Vásárlás a Webáruházban

A terméklistán szereplő termékek közül a “Kosárba” gombra kattintva kezdeményezheted az áru vásárlását. Miután a kiválasztott termék a kosárba került, folytathatod a vásárlást. A kosár gomb alapértelmezésben 1 darab terméket tesz be a kosárba, a darabszámot a Kosár gombra kattintva tudod módosítani.

  • A kosár tartalma
  • A kosár tartalma a jobb felső oldalon lévő azonos nevű linkre kattintva böngészés közben bármikor újra megtekinthető. Ezen az oldalon lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni. Minden esetben a Webáruház újraszámolja a megrendelni kívánt termékek árát.

A megrendelés 3 lépésből áll.

1. lépés:

Regisztráció
A megrendeléshez szükségünk van az adataidra. Kérünk, töltsd ki az összes kötelező, valamint lehetőség szerint az egyéb mezőket is. A megadott e-mail címedre megkapod a regisztrációs adatokat, kódjaidat.

2. lépés:

  • Ellenőrizd az adatokat
  • A bal oldalon láthatod adataidat, valamint a szállítási címet. Kérünk, ellenőrizd, hogy a szállítási cím helyes-e, s módosíts, ha esetleg máshova szeretnéd kapni a megrendelt termékeket!
  • A rendelés elküldése előtt még lehetőséged van módosítani a szállítási és számlázási címen, amennyiben erre szükség lenne.

3. lépés:

  • Add meg a szállításra vonatkozó kéréseidet
  • A szállítást futárszolgálattal rendszerint 3 munkanapon belül teljesítjük. Kérjük, írd be a szövegdobozba a szállításra vonatkozó kéréseid, esetleges további adataid!
  • A megrendelést elküldeni az oldal alján található “Elküldöm” gombra kattintva lehet. Amennyiben NEM kattintasz erre a gombra, a termékek csak a kosárban maradnak, és a rendelés NEM érkezik meg az ügyfélszolgálatunkra. A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben tájékoztat.
  • Amennyiben a LEADOTT megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne, munkatársunk a megadott telefonszámon megkeres téged. Amennyiben ez nem vezet eredményre, akkor e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, és a rendeléssel olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetésig NEM küldjük el.

5. A termékek szállítási módja

A szállítás módja: Futárszolgálattal
A kiszállítás mit tartalmaz:

  1. A termékek kiszállítása futárszolgálattal történik. A futárszolgáltatás Magyarország egész területére vonatkozik. A kiszállítás a megrendelést követő 3 munkanapon belül vagy azon túl, adott nap 8-18 óra között munkaidőben történik meg a megadott címre.
  2. Külön időpont egyeztetésre adott napon belül nincs lehetőség, ezért kérjük, gondoskodj arról, hogy a szállítási címen valaki átvegye a csomagot! Szállítási címnek a munkahelyedet is megjelölheted, ha ott tartózkodsz az adott napon!
  3. A futárszolgálat azt vállalja, hogy a csomagot a megadott napon, 8-18 óra között megkísérli kézbesíteni. Nem tudjuk megmondani, pontosan mikor érkezik a futár, és nem tudjuk garantálni, hogy a futár felhívja a csomagon található telefonszámot, sem azt, hogy a megrendelő után viszi a csomagot egy másik címre, mert a megadott címen éppen nincs senki. Ha csomagot rendelsz, kérünk, olyan helyre rendeld azt, ahol valaki át tudja venni. Ez munkaidőben lehet a megrendelő munkahelye is.
  • 25.000.- Forint feletti megrendelés esetén a kiszállítás INGYENES, ami CSAK egyszeri kiküldésre érvényes, amennyiben a csomagot “nem veszi át”, “nem kereste”, “átvételt megtagadta”, “nem rendelte” vagy “nincs pénze kifizetni” jelzéssel kapjuk vissza, fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok esetében ezt a kedvezményt (ingyenes szállítás) megvonjuk.
  • 25.000.- Forint alatti megrendelés esetén a kiszállítás díja 1.400.- Ft, amelyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.

A megrendeléskor látható „Fizetendő Összesen” összeg tartalmazz minden felmerülő közterhet (Áfa, stb.) és szállítási, csomagolási, kezelési és egyéb díjat. Ezen felül semmilyen rejtett díjat nem számolunk fel.

A szállítás további feltételei:

  • A csomag értékét bankszámlánkra történő előre utalással, vagy utánvéttel a csomag átvételekor a futárszolgálat munkatársának kell kifizetned.
  • Amennyiben a kiszállítás idejében nem tartózkodsz a megadott címen, a futár üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről és másnap újra megpróbálja a kiszállítást. Amennyiben a második alkalommal sem járnak sikerrel, a csomag visszakerül webáruházunkhoz.
  • Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen a csomagot a futárszolgálat visszajuttatja webáruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk.
  • A csomagot a futárszolgálat sértetlenül köteles átadni, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük, vetess fel erről jegyzőkönyvet a futárszolgálat munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
  • A futár csak szállítja a csomagot, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseiddel fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz.

Szállítási határidők

Átlagos esetben a megrendelt termékeket 3 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot így küldjük el.

MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Ennek ellenére néhány esetben előfordulhat (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol, nem veszi fel a telefont, stb.) hogy hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményed, észrevételeidet, panaszaidat kérjük, írd meg e-mailben. Minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelés a mi hibánkból nem teljesül maximális rugalmassággal kezelünk!

6. Fizetési mód

Webáruházunkban az alábbi módokon tudsz fizetni

Bankszámlánkra történő előre utalással

  1. Megrendeled a csomagot.
  2. A visszaigazolt vételárat és a 25.000.- Ft alatti megrendelés esetén az 1.400.- Ft összegű kiszállítási díjat a K&H Bank Zrt.-nél vezetett 10400913-00004210-00000007 számú bankszámlánkra átutalod.
  3. Munkatársaink a vételár beérkezését követően összekészítik a csomagot.
  4. Feladjuk, a csomagot, amely az általad megadott címre 8-18 óra között kiszállításra kerül.

Utánvéttel (a termék átvételekor a futárnak készpénzzel)

  1. Megrendeled a csomagot.
  2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.
  3. Feladjuk, a csomagot, amely az általad megadott címre 8-18 óra között kiszállításra kerül.
  4. A futárnak a csomag megérkezésekor kell készpénzben kifizetni a csomag értékét, amely minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.
  • 25.000.- Forint alatti megrendelés esetén a kiszállítás díj 1.400.- Ft, amelyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
  • 25.000.- Forint feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.

7. Elállási jog

Amennyiben a megrendelést tévedésből adtad le, azt a leadást követően a csomag postázása előtt e-mailben (info@ericsonkozmetikumok.hu) mondhatod le minden következmény nélkül. Amennyiben a megrendelést nem tudjuk az elvárt idő alatt teljesíteni, a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatod.

Amennyiben elküldtük a rendelt csomagot, és azt kétszeri alkalommal nem veszed át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi vesztettük rajta a postaköltséget. Sajnos előfordulhat az, hogy a futár önhibáján kívül nem tudja kézbesíteni a csomagot, nem találja meg a címet, zárva az ajtó, nem működik a csengő, nincs kiírva a név a csengőre, esetleg valami miatt éppen nem tartózkodik senki a megadott címen, stb.

Ha kiderül, hogy a csomag valóban a futár hibája miatt nem került kézbesítésre, akkor természetesen mi a csomagot a saját költségünkön újra elküldjük. Ha azonban a megrendelő hibájából nem került sor a kézbesítésre, a csomagot “nem veszi át”, “nem kereste”, “átvételt megtagadta”, “nem rendelte” vagy “nincs pénze kifizetni” jelzéssel kapjuk vissza akkor cégünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

8. Szavatosság, garancia

Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerinti szavatosságot vállalunk. A szavatosság a gyári hibára, anyaghibára vonatkozik: azt SZAVATOLJUK, hogy a termékek, melyeket forgalmazunk hibátlanok, és első osztályúak. Ha mégsem, akkor a törvényben előírt módon vagy cserét, vagy teljes körű pénz-visszafizetési kötelezettséget vállalunk. Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint szállítjuk. Az áru átadásakor minden termékhez a hatályos törvényi előírások alapján biztosítunk magyar nyelvű tájékoztatót.

Pénzvisszafizetési garancia

Előfordul, hogy webáruházunkban megrendelt termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyent szeretettél volna. Ilyen esetekben természetesen az áru értékére 14 napos pénz-visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:
1. jelzed a termékkel kapcsolatos elégedetlenségedet Ügyfélszolgálatunkon e-mailben: info@ericsonkozmetikumok.hu
2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása, 30 napos határidő) közli, hogy a termék visszavehető-e (bontatlan és sértetlen-e a termék csomagolása).

ERICSON LABORATOIRE PARIS (ERTÉ Bt.)
H-2800 Tatabánya, Fő tér 18/E

Kérjük a csomagküldés díját előre rendezd, NE küldd vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni.
A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és az általad megadott bankszámlaszámra történő átutalással visszaküldi a termék vételárát.
A termék vételárát nem tudjuk abban az esetben visszatéríteni, ha a termék nem eredeti állapotban került visszaszállításra (pl. sérült, kicsomagolt, megbontott, stb.).

9. Adatvédelem

Adatvédelmi tájékoztatónkat, az Adatvédelmi tájékoztató menüpontra kattintva olvashatod el.